onsdag 2 september 2009

En ny dag, en regning dag

Om det inte blir uppehåll efter lunch kommer jag känna mig manad att plocka fram den där dammtrasan.. hade verkligen behövt hinna på bibblo idag men de har ju så knasiga öppettider nu när de bygger om 12-13...mitt i Iggs sovtid..men om det blir uppehåll och han sover kortare så tar vi oss nog iväg. Lekparksdejten var jättekul för alla inblandade, barn som lekte tittut och gungade,mammor som fick sig kaffe och en pratstund och det var sol! Sen blev det kisspaus hos Sara och blöjbyte innan vi gick en sväng på stan, hittade en vinter mössa åt Viggo, nån som har nåt att tycka om reimas hjälm? mössa och halsduk i ett.

Sen gjorde jag misstaget att titta på sjukhuset och självklart bröt jag ihop under en förlossning och sen en bebis med skallfraktur..ska INTE titta på sådana programm ;) när jag ändå höll på så grinade jag lite för att jag var stor otymplig, inte kommer hinna med Viggo eller bebisen så mycket som jag vill,räcker man till? Känndes bättre när jag lättat mitt hjärta för B. Det blev te och kakor till Ghostwhisperer som jag bara vågar se när han är hemma !

1 kommentar:

  1. Det där med se hemska tvprogram är jag expert på, sen sitter man där och gråter...

    Kul att hitta din blogg också .-)

    /Jennie

    SvaraRadera