tisdag 29 september 2009

Energitjuvar

gör sig icke besvär hos oss,en kul liten person sa " ta ingen skit, och frukt är INTE godis" och det är sant! Så nu ska jag bara njuta av mitt te, lugnet som lagt sig över den gula villan på Fagernäs och strax krypa ner bredvid B som kännde sig dålig och la sig tidigt.

Dagen bjöd på en jättefin höstig promenad med S och vovven! Men kallt brrr! Provade vinterskor till MIG denna gång, typsikt så köpte jag dem inte när jag såg dem först å nu fanns inte inte min storlek..hittade ett par andra men det sved ganska mycket så jag vet inte om jag ska köpa dem?!?

Viggo ska då inte ha gympaskor nå mer han var som en is om fötterna så nu får han börja ha sina vinterskor (dåliga mamma som inte tänkte på detta innan vi gick ut..)

Till middag åts en supergod fiskgratäng!

Viggo har idag tagit sina första 5 steg alldeles själv!! Åh vad söt han var , å vad löjligt stolt och lipig man blev :) igår tog han också några!! hejja hejja Igg!!

Varför finns inga mjukisjeans som INTE faller av Iggs icke befintliga midja...? Vad ska ungen ha, långkalsonger? vi kör mycket strumpbyxor, förlåt B "långkalsonger med fot",men det vill man ju inte ha jämt, jeansen han har är det hål på knäna redan..

Sov gott på er

4 kommentarer:

  1. joo det är det ju och det har han faltiskt! så det kanske får bli de där jeansen i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Annars så kan han ju få ett par jeans av märket noreik ;) o då kan han ändå ha hängslen men byxorna sitter även kvar i midjan utan dem... kram kram

    SvaraRadera