lördag 26 september 2009

Man kanske inte är så smart alltid

Nu har jag gått an i ett par timmar hela huset från kök till källare skiner och luktar ajax, toan stinker klorin.Men jag har ont får se om jag kan gå nåt mer idag.. SUCK, det är så frustrerande när viljan finns men kroppen orkar inte. Vågar inte tänka på hur min städnojja ska klaras utav när vi har 2 små och tiden inte räcker till, tycker det är nog svårt nu.. Är jag helt knäpp?! Hoppas det kommer lägga sig lite när "vide" är ute och boandet är klart..tror ni det? Jag är inte så säker..

B är nu ute och klipper den där jäklarns häcken som hängt över oss ett tag, vi delar den med grannen och vi lovade att om han fixar häcksax och fraktar bort skräpet så klipper B, för grannen är närmare 80 och vill inte stå på stege. Bra deal tyckte vi! Men det har vart så mycket annat på helgerna och B har vart borta mycket med jobbet MEN NU! Det går fort när man väl börjar och det är snyggt!

Det är en vacker höstdag, faktiskt 17 grader!! Jag önskar jag också hade vart på bokmässan i Götet. När igg vilat och jag vilat och häcken är klar ska vi ta oss ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar