torsdag 24 september 2009

Vill ha clementiner NU!

Eller redan igår kväll...men vi hade inga och B slutade när alla affärer stängt..får se till att skaffa idag! Vågar nästan inte säga det men Viggo Piggo har sovit till halv 7 idag och kl 6 igår, hanhar bara vaknat till vid 5 tiden då har en tutte och gose-tigern fått honom att somna om! Men bara för att jag nu är så nöjd över detta så kommer han väl inte sova alls i natt... Sitter här och funderar på öppna förskolan idag..i morgon vet jag att det blir då SKA vi masa oss dit. Vi är så sega på morgonen, jag mår illa och har ont så min startsträcka är lååååång och Viggo vill ju gärna vila på fm och då missar vi sången och kommer mitt i fikat. Men men det kanske inte gör nåt :) Verkar bli en fin höstdag även idag, inte så kallt,sol och lite vind. Ikväll slutar B vanlig tid och vi kan alla få äta middag ihop!! Det var ett par dar sen sist. Jag ger Lillebor i magen som idag går under arbetsnamnet Vide 4 veckor till! Men ingen tror mig...men jag känner att det kommer inte att väntas till 16 november.. Ringde svärmor igår och fixade barnvakt helgen 24/25 oktober!! De var lediga!! De kan komma och hämta Viggo!! Vi får en helg på tu man hand (eller 3 ;)) B frågade om jag tänkt ut nåt vi skulle göra Nä sa jag, jag ville bara att vi skulle vara barnfria sen bryr jag mig inte om vi ligger i sängen å kollar film hela helgen å myser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar