måndag 21 september 2009

på randen till dårhuset

har jag vart idag, dåligt med sömn på natten, B skulle ut på ÖD så jag lät honom sova,kort vila på fm, igg sååå trött efter lunch (innan det som ett frimärke, upp å ner ur famnen och detta konstanta gnällpipigaljud) satt i sängen och skrek och gäspade till slut stod jag å skrek i vardagsrummet och tänkte att nu går jag, och jag kommer inte hem förrän sen. Gud om nån sett oss de hade ju fått sig en funderare.. en promenad i solen senare så känndes allt lite bättre, men bara lite. Så nu har jag bestämt att igg ska sova hos farmor eller mormor en helg och vi ska bara vara vi, ladda inför det som komma skall och ta hand om varandra.

1 kommentar:

  1. Önskar jag kunde skicka dig lite styrka, vissa dagar är f-n inte roliga...
    Låter fint att ni ska ta er en egen helg snart, man behöver det!

    SvaraRadera