fredag 11 september 2009

Det tar sig

halv sju klev v upp idag!! jaja jag var upp halv 4 och gav han välling..vi borde ta tag i detta och sluta med mat på natten..efter 5 okej då kan man få äta då har man ju vart utan mat sen sex-tiden. Ute regnar det lite, i natt har det faktiskt vart kallt bara 4 grader. På måndag Ul spännade OCH nervöst, tänk om nåt är fel? eller att vi måste snittas..? känns inte som ett kul alternativ nu när jag läst lite om det, och om tiden efteråt. Viggo sitter nu och försöker pumpa däcken på vagnen HÄRMAPAN våran :D Jag vill gå på bio och sen nya Beck, jag vill se Män som hatar kvinnor, jag vill att bibblo ska öppna så jag kan börja läsa "Twilight" böckerna, men mest vill jag nog krama B och sova ut. Nu är det dags att ta tag i denna dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar