tisdag 22 september 2009

Varanna natt

verkar det som att vi får sova, välling kl 5 och sen klev vi upp vid halv sju! tyvärr sover ju jag sämre när B inte är hemma, harig som jag är ;) Hittar fortfarande inte örhängena :( och kommer vara sur över det där länge, trodde natten skulle ge mig minnet tillbaka ;) Igg verkar lidaav sina kindtänder..gnager på allt dregglar igen, allmänt gnällig och påverkad. Kan ju vara nåt annat men det är ju så svårt när de inte kan säga vad felet är. Idag har jag ringt ut min bror som sak komma och ta Viggo Piggo ett par timmar jag ska följa S till Luleå och vi ska äta LUNCH i lugn och roooo!!!!!!!!!!! nu göra lite nytta 1 :ringa ntf 2:boka kyrkan 3: jaaa just det vad var det.. :)

2 kommentarer:

  1. jaaa du den 3 juli! vi hade ju allt fixat och klart för 12 december nu men det ska ju gå och födas barn ;)

    SvaraRadera