fredag 18 september 2009

En fajt vi måste ta

Natten har vart tung, Jag älskar dig för att du finns och kan ta halva striden.Väemer mitt täcke när jag tar över. Nattskräcken kan vi inte göra nåt åt, men ätandet på natten. Före 5 FÅR man ingen välling, men små Iggar tyckte inte som vi..ojoj vad ledsen han varit, vi har hållit på från halv ett till kvart i 4 i natt, DÅ somande han utmattade i mina armar inne på sitt "läskiga" rum..sov som en stock till 6, glad som en lärka stod han och hoppade i sängen, vi klev upp och myste med välling i saccosäcken, nu vilar han-är väl lika trött som jag. Vi bestämde att ta mat fajten INNAN syskon gör entre, tror vi får ha det så här under helgen sen kanske det ger sig. Och det är ju inte varje natt han vill äta. Som sagt Nattskräcken får vi leva med.Men andra avbrott av nattsömnen kan vi leva utan. Nu ska jag också vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar