onsdag 12 januari 2011

Tröstat mig med en semla idag..

Nu ska tydligen Viggo inte få ha kvar sin 5 timmar/3dar i veckan enligt en i personalen. Men jag pratade ju med rektorn innan jul om att Viggo har 5 timmar och vi måste få ha Liv samma tider, det går ju inte att kuta runt som en galning, hon sa då att hon har egna barn och förstod och att jag skulle kontakta henne efter julledigheten. Så nu vet jag inte varför denna personal sa så? Och hon sa även att den upphör från måndag om jag inte får tag i rektorn.. Är det bara jag som tycker att detta verkar skumt? Är det verkligen rektorn som bestämt? Ska ta mig ett prat med fröknarna när jag hämtar honom idag. Men detta gör ju att man börjar fundera på hur det kommer bli framöver. Liv ska ju till Sunderbyn den 27 och först då kan jag få ett läkarintyg för henne. Själv så måste jag ringa min bm och fråga om jag ska ha ett läkarintyg jag med att visa upp, att jag behöver denna avlastning då onda fogar och risken att föda för tidigt även denna gång gör att jag behöver få vila och avlastning. Varför säger alla olika? Ska inte alla rektorer, fröknar, placeringsassistenter mfl. ha samma direktiv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar