onsdag 5 januari 2011

Morgonvälling till 27 minus

Men nu är det "bara 23" får se vad dagen erbjuder. Pratade med Bm igår, hon avrådde inte från massage, det kunde rentav vara bra om jag kunde slappna av. "Bebisen föds när det är dags oavsett massage"! Får se om jag kan slappna av, känns inte så, oroar mig för en allt för tidig förlossning, hade mycket och onda sammandragningar i natt.

Viggo piggo drömde mardrömar och hade screams, så när jag vart uppe vid 3 tiden kunde jag inte somna om..klockradions röda siffror blinkade obarmhärtigt,läsa gick inte,teve var värdelöst och sen var det morgon.

Nu leker Liv i lekrummet, Viggo sitter här bredvid och ser teve,jag dricker en kopp kaffe, kollar runt på nyheter och läser morgontidningen. Samlar ork inför dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar