onsdag 19 januari 2011

Fick min 1:a Beatufull Blogger Award!

Ida-Maria skickade vidare en Award till mig så här kommer mina svar!



Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"När man var småbarnsförälder. Att" (Kärnfrisk familj- så gör du! Av: Mauritson)

Vad var det senaste du såg på tv?
Morden i Midsomer.

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n,på väg i säng

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Idag på em då jag hämtade Viggo på dagis, och alldeles nyss då jag hämtade in posten!

Vad har du på dig?
Lånade mammabyxor i linne, vit mamma skjorta från hm

Vilken var den senaste filmen du såg?
Beck- Levande begravd

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Ja om vi båda hade jobb och allt var ordnat bra eftersom vi har barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar