måndag 24 januari 2011

Att det ska vara så svårt

Okej vet att det är en jättefånig grej att bli irriterad på så vi får väl benämna den som dagens i-landsproblem: Varför kan man inte tillverka en åkpåse som passar i alla vagnar?? Tror och hoppas nu att jag har hittat en. Tyvärr så måste jag nu sälja våra supergosiga fina åkpåsar från Teutonia. Annonsen ligger på blocket om du är intresserad. Så klart hajjar jag ju att vagns tillverkaren är smart, klart man gör en påse som baara passar i våran vagn till vår sele då måste man ju köpa den om man byter vagn. För jag kan villigt erkänna att jag svär varenda gång jag ska stoppa ner barnen i åkpåsen i vagnen och åkpåsen glider under dem och halva ungen sitter där kall och frusen. Såja nu har jag gnällt nog om det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar