måndag 3 januari 2011

Somande mitt i en mening..

PÅ fm har vi haft fin besök från Unbyn! Bullar och lek. Sen hann vi ut på en kort bobåkning i backen innan lunch och vila, då dök mamma och minsta brodern upp. Mera fika och surr. Jag förflyttade mig till soffan då jag inte kunde hålla mig upprätt kändes det som och där somnade jag tydligen mitt i samtalet. Jahapp skyller på den inneboende ;)

Lilla dunet har idag kommit på hur dragkedjor funkar och har gladeligen tagit av sig sin mysoverall och sprungit runt naken och tjoat, velat bli jagad! Blöjan höll på att ryka den med några gånger!

Efter en snabbhandling, mjölken var slut och ett stopp på apoteket så kom fler fina vänner på besök och det blev lite mer lek, bråk om vems grejjer det är och en sen middag.

Nu börjar tystnaden lägga sig i det gula huset och jag ska koppla på TENS och se lite tv. Och kramas ;)

1 kommentar:

  1. Haha, du är ju för rolig! Somnar mitt i samtalet! ;-) Ja, vad kan man inte göra som gravid??

    SvaraRadera