fredag 28 januari 2011

Tårta idag igen!

Och säkerligen i morgon, kommer nog vara lite leds på tårta ;) Idag när det var riktigt vårväder med takdropp ute fick vi med oss goda vänner hem på lek och tårta! Lilla livet fick visa hur arg och kränkt hon kan bli när hon inte får vara med och leka eller när hon blir av med leksaken hon hade. Det var ganska sött att se henne i bara blöjan, ilskna tårar,hon kippade riktigt efter andan och stampade med lill foten, i högsta hugg hade hon snutten.Jag tröstade och vi försökte medla och sen kunde vi ta en klunk kaffe till innan nästa drama ;) rart med barn och trots! Nåja vi vet att det går över.

Ikväll får jag nu sota för den sköna lite längre promenaden så strax ska jag logga ut och logga in i sängen istället. Har hunnit baka inför morgondagen se På spåret och nu vill jag bara pussa på mina söta dun som sover så sött just nu. Har suttit och kollat in fina namn och listan fick ett par till men favoriterna är orubbade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar