torsdag 23 januari 2014

Kalops i vasken

Middagen, en kalops på älg smakade urk?! Jag och barnen t mackor och efterrätt till middag, hej på den liksom men barnen var nöjda :) Vädret gick från minus 22 igår till minus 7 i morse ?! trodde termometern var paj. Igår blev jag grinfärdig flera gånger, en vän kunde ge mig lift hem, sedan på kvällen kom samma vän med semlor , hur vackert är inte det liksom. Hon kom ju ihåg min craving på temlor förra graviditetemn ;) kan inte påstå att den är mindre denna gång! En annan vän har ett klädpaket på g hit. Jag skickar själv i dagarna ett paket med kläder vidare. Känns fint i hjärtat att vi hjälper varandra. Och att just jag har så fina vänner runt mig. Ni är guld.

1 kommentar:

  1. Det är ju därför vänner finns! För att hjälpa varandra! Kram

    SvaraRadera