söndag 12 januari 2014

Kallt var det här!

18-20 minus kvalade lördagen in på! Inte fullt lika kallt idag. Vi har haft lite främmande sen har vi varit iväg till vänner och nu försöker jag få halsbrännan att ge sig och döttrarna att somna. Hamsterns hjul började fungera igår... 02:45 vaknade jag av den galningen..! Maken klev upp tiidigt och hämtade svärisar och company på tågstationen sen fick vi sova en stund till inan klockan slog kalle. Veckans in blev en ansiktstvätt till mig och tre par trosor till Gry. Ut blev lite små krafs från barnens leklådor, jag menar vart kommer alla dessa små plastpluttar, pappersbitar, korkar osv?! Även en stor överfylld ikea kasse med kläder till flyktingförläggningen och en påse gosedjur. På önskelistan står ett par varma skor typ skoterskor till mig, en magvärmare från ullfrotte och så klart en fiiin tröja från Houdini men kan knappt motivera varför en fleece är värd 1800 kr. Ja den är snygg visst och skön! Men? Vi önskar oss också en moccamaster och ett nödvändigt köp till mamman är snart nya trollor då visst rumpan också växt.. ;) Vi går in i v 20 snart shit vart tar tiden vägen! "harry" rör sig på lite olika tider på dygnet , men nattuggla som sina syskon haha! Mysigt är det som tusan att känna fladdret som nu inte bara är fladder utan riktiga små buffar och knuffar <3 Gravidklådan vill inte riktigt ge sig så jag känner liksom hur jag vill ut ur mitt skinn allt som oftast flera gånger om dan :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar