lördag 16 juni 2012

Solvarm morgon

JA! det är kanske sommar nu! Alltför sen kväll och för tidig start. Grynet har nog en tand som bråkar så några skrik och omsövningar framemot 22 tiden, sen gör nog skenan fortfarande ont :/ Halv fem är inte nådig tid att kliva upp och dagen blir ju så otroligt lång, nu ser vi sommarlovsmorgon, dom är trötta så jag fattar liksom inte grejjen????? sov klart. Gry är redan lagd för tupplur får se om hon somnar. Vad vi ska fylla dagen med vet jag inte riktigt, det går ju buss så kanske en glass på stan? Igår var vi i lekparken med Oscar, Helena och Klara! Och när mamman med magen inte orkade och kunde klättra i ställningarna så tog det Viggo nästan hela em att komma på hur man tog sig upp till den högsta rutschkanan men så hör vi ett triumferande tjut- han knäckte det! Viggo grät länge efter pappa i morse då gör det ont i hjärtat, vi fick tvinga av honom skor och keps och tårarna rann - min lilla piggo.

1 kommentar:

  1. Gah, dina morgnar skulle ta kål på mig direkt!

    Men du, gunget i Happyn kan du nog aldrig överträffa! Varför inte köpa till en lös solsufflett att sätta på bara som förlänging för typ 200:-? Det hade jag gjort om du är nöjd med vagnen i övrigt! :)

    SvaraRadera