torsdag 7 juni 2012

Ortopeden, ösregn och utlovad parklek..

Ja det blev ett besök till vår ortopedtekniker idag då Grys skena inte passar så bra, passade även på att kika in på bb och få se den nyaste bebisen på banjo! Grattis igen det gjorde ni bra! Nu ikväll nåddes vi även av beskedet att andra fina vänner fått en tredje pojke :) Så nu väntar vi bara på våran "lillebror"! Lovade igår Viggo och Liv att efter dagis skulle vi gå till den stora lekparken, men det ösregnade.. i ett uppehåll fick pappan göra det jag lovat men inte orkade idag - tack älskling! Jag och Gry fixade middag och jag har haft en del sammandragningar nu ikväll och en envis halsbränna samt sendrag i höften ?!? Blev så trött att jag och Viggo somnade i soffan strax efter fem. Han fortsatte sova efter att vi bäddat ner honom i sängen-trött kille som inte vilar längre på dagen, så då måste man ju tok sova vissa dar. Kvällen blev ganska lugn med andra ord jag har läst en hel del i min läskiga bok huuu...nu lite kvällsfika och sen sova mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar