onsdag 13 juni 2012

3 kommentarer:

  1. SV: ja det blev ett fynd, och det var det enda jag var ute efter: en skaljacka till dottern. Fanns bara i "fel" gröna nyans men jag köpte och tänkte att jag kan byta om jag hittar i rätt färg och s torlek någon annan stans :)

    Ja jag har just haft fönsterputsare här. Tror att det är ganska accepterat här i stockholmstrakten faktiskt, många använder rut-avdraget. Jag tycker det är helt rätt. Det ger arbetstillfälle för någon annan, som nu kan tjäna pengar vitt. Du får mer tid till barnen och annat så ja, kör hårt! Det är inte att vara lat, det är att vara smart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var märkligt egentligen, att folk tycker att prylar till barnen är viktigare än tid med föräldrarna. Det säger rätt mycket om vår materialistiska värld.

      Radera