måndag 27 december 2010

I natt slog det mig

När vi varit uppe och stoppat om en igg med mardrömmar och sövt lilla dunet och jag kröp ner mellan lakanen igen så då slog mig tanken. Strax dax att packa bb-väskan.. onda sammandragningar efter allt promenerande idag har också gjort mig påmind om vad som komma skall inom en snar framtid. Men denna gång har sammandragningarna i alla fall väntat nästan till vecka 30!

Måste erkänna att den där smärtan den ser jag inte alls fram emot och jag kommer vara lika rädd som de andra gångerna. Och nu dessutom rädd att nåt ska gå fel, det har ju gått bra de andra gångerna, oddsen minskar. Eller man kanske inte kan tänka så?

Ska i alla fall packa väskan, tvätta lite små kläder, men sen säger något inom mig att jag ska vänta lite till man vet aldrig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar