torsdag 23 december 2010

Dan före dan

Ett visst pirr har infunnit sig! Vill se barnens ögon då de får sina paket,ta på dem de fina julkläderna och visa dem julen!

Idag skickar vi pappan i huset att storhandla själv, trängsel och kyla gjorde att jag tog mitt kontrollbehov i kragen och sa att vi stannar hemma. Men nog kommer jag ha svårt att inte tänka på allt som kommer glömmas ;) För allt skriver man ju inte på lappen, det ser man ju på affären! Nä skämt å sido b är bra på handla. Det är nog mest jag som borde jobba på mina "sämre" sidor.

För det måste vi väl erkänna, vi har alla mindre attraktiva sidor. Det svider men jag vet att jag har kort stubin, jag har ett kontrollbehov och jag är pedant ( men det där sista det skyller jag på graviditeter och boande ;) )

Så nu är dagens bikt klar, finns säkert saker som nära och kära skulle kunna lägga till om mina mindre bra sidor men det lämnar vi just nu. Nu är det full fokus på julfirande! God mat, goda vänner, familj, umgås och bara vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar