torsdag 16 oktober 2014

Tappade filtar och tappad sug

I morse när barnen var lämnade och jag strosade till Ica med Idun då kände jag att nu får var det slut på orken, går inte att plugga nog för att jag läst lite idag, när huvudets längsta vila är 2 timmar i stöten nu sen i helgen ( ja sen Idun föddes, men B tar ju de andra på natten..)läser en deckare men stampar på samma sida. Dammsuger och leker med Idun, emn ett täcke av trötthet vilar över mig och mitt minne är seg, alla som har små barn kan nog skriva under på denna känsla av att inget komma ihåg, man är nog inte så effektiv vid skolbänken när man ammar är min tanke. Jag tänder ljus och bäddar ner mig med en filt i stället när Idun sover tror jag. Just det materiellt jag vet men en filt tappades igår och en tutte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar