tisdag 18 oktober 2011

Natten då ALLA sov!

Den här natten är värd att noteras det är 1 natten sen Oliven kom in i våra liv som vi alla 5 har sovit! Gry nattades kl 19 med välling vaknade 00.15 fick en nyflaska och lite mammasnutt sen sov hon till 07.15! Oliven var vaken samtidigt som gry in natt men somnade om efter lite välling hon med. Viggo sov som en stock. Halv sex blev det morgon för dom större knotten. Shit helt mör i kroppen och mosig i huvudet av alla sömn ;)

Fick en kopp kaffe och en chokladbit 70 % till morginfikat, han är för fin han den där jag bor med. Blev liksom lite extra lyx en ganska grå tisdag morgon.

1 kommentar:

  1. Wow.. :D Måste kännas stort! ;) Fast herregud så trött jag hade varit om det vore min natt... :o

    Just köttbullar tänkte jag inte ens på, klart man kan äta det ju. Måste rulla lite bullar alltså, för den där falukorven vi åt igår överlåter jag gärna till någon annan.. ;)

    SvaraRadera