torsdag 6 oktober 2011

Morgon

Ja det blev lite hysteriska utbrott från min sida då grys ena tjocksocke (hon har bara ett par utan häl som funkar med gipset )var borta. Det är ALLTID en strumpa borta, eller en vante, eller något annat. Ibland undrar jag vi har en tomte hos oss? Eller så är det små händer som gärna leker och provar och byter ;) Som tur är finns det en man vid min sida som kan lösa dessa "kriser" som blir otroligt stora då stressen sitter i halsgropen.

Gry har ont. Så är det med det och det innebär helt enkelt att man bär henne. Eller ja enkelt blir det ju inte då fyra armar till vill ha hjälp och kramar och frukost. Jag hoppas att dagen bjuder på vila för mig och lilla tösen. Sen har vi finbesök från Kalix att se framemot också!

2 kommentarer:

  1. Ja, dessa små kläder som alltid försvinner. Jag brukar lösa situationen genom att plocka fram kläderna i högar på kvällen, speciellt om förmiddagen ser stressig ut i kalendern :) så får man lägga högarna på hatthyllan där små händer inte kommer åt dem ;-)

    Stackars liten Gry! <3

    SvaraRadera
  2. Du är inte ensam om att få utbrott över såna saker när humöret och orken tryter, känner så igen mig. Och ja, allt försvinner. Blir ju vansinnig känner jag... ;)

    Hoppas stackars Gry slutar ha ont snart..:( Det låter ju vansinnigt tungt!

    SvaraRadera