tisdag 18 oktober 2011

JAG VILL KLONA MIG

Kvällarna då b jobbar blir fler känns det som och det känns som att övningsdygnen tornar upp sig som en vägg. Jag kan inte ge mina 3 små socker det dom vill ha av mig på kvällen. När viggo vill mysa i knät och landa inför kvällen då vill systrarna ha välling och när oliven gråter i sin säng efter mig eller pappa då ger jag viggo kvällsfika och försöker natta gry. Ingen är nöjd alla gråter och sliter i mig från kl 16.30 till ca 20.00 och jag vet inte hur jag ska göra? Far hon illa av att gråta i sin säng till sömns, det svider i mina ögon och jag gråter jag med. Till saken hör att oliven på dagis varit väldigt känslig och velat bli buren, jämfört med den tuffa brud som annars leker massor.Får hon för lite mammatid? Jag känner i alla fall att situationen är ohållbar? Vad gör jag, känns inte läge heller att störa allas rutiner?

1 kommentar:

  1. Skulle det vara någon katastrof om hon fick komma upp och kramas en liten stund/alternativt somna i din famn?
    A hade en sån där period runt någon månad (och tyvärr lite längre) kring att hon fyllde 2. Hon var jättekänslig, ville bara hänga runt halsen och vara nära. Nu har jag ju bara en, så det är bra mycket lättare för mig att bryta rutinerna, men för henne behövdes det eftersom hon var så otroligt ledsen...
    Alternativt att du kan få alla 3 i säng på samma tid? Usch, hopplös situation, men det blir säkert bättre!

    SvaraRadera