måndag 19 september 2011

Så var det ju detta med nappflaskan

Våra andra två små har aldrig tagit flaskan innan jag helt slutade med amningen och när flaskan kom in i bilden så ratades brösten helt. SÅ varför jag ens ids grubbla och försöka fattar jag inte. Men man tror ju att det kanske kan funka!

Natten i natt har varit en ganska bra natt tror jag. Men svårt att säga då det känns som huvud är fullt i vadd av trötthet ;)

Och efter våran djursafari igår så är jag helt på det klara med att den här familjen behöver ett djur. Men jag vet också med mitt sunda förnuft att en valp hinner vi inte med nu..men jag kan ju få drömma om att det kan bli nästa sommar! Undrans vilken ras vi ska ha !

Njut av en fin höstdag ni med vi ska strax packa på oss och gå ut Gry ska få sova sin fm vila med den kalla klara luften i näsan varmt nedstoppad med filtar och overall i vagnen.

1 kommentar:

  1. Vågar man fråga hur kallt ni har det där uppe? Eller ja, overall säger ju att det är betydligt kyligare än här iaf. Brr!

    SvaraRadera