tisdag 20 september 2011

Regn igen

Tre underbara höstdagar fick vi nu står regnet som spön i backen och jag inser att det blir en otroligt blöt promenad till dagis om ett tag.

Igår var L förbi med ett underbart armband som nästan doftar höst :) Viggo spelade lite clown och sedan satte han sig nära nära och om han kunde så skulle han nog följa henne hem. Hon är honom så kär! Och när B kom hem så berättade han att hon varit här.
Han har även gråtit en skvätt för att han inte fick åka till Lotta å paddan. Sötunge!

Ja just hur stor var grynet när vi vägde å mätte i fredags, jo vi landade in på 6565 g och 66 cm får se vad måndagens våg visar :)

1 kommentar:

  1. Åh, sötis! :) Tänk att de har sina favoriter. A älskar sin Tant C, tjatar om henne JÄMT.

    Tror jag gick upp runt 14-16 kilo förra gången, men då åt jag så mycket skräp att det är pinsamt. Om jag kan hamna på 10 kilo den här gången vore det trevligt (hade ju 10 extra när jag blev gravid), men det brukar ju spurta iväg de sista 20 veckorna... ;)

    SvaraRadera