torsdag 8 september 2011

Ledsen , arg, förvirrad

Under gipset så hade gry fula sår i knävecken ena vaden var även randig av små sår från att de har lindat så hårt att gasbindans ränder skurit ner och blivit sår. Jag är ledsen, arg och förvirrad, jag vill inget mer. Det bara skrek i min kropp när hon grinade när gipset skulle av. Och idag kommer kampen att sätta tillbaka gipset. Jag känner att nu orkar jag inte mer, jag vill inte mer, tigermamman i mig vill inte att hon ska ha gips mer och speciellt inte om hon får fula sår av det. Inte undra på att hon har haft ont det måste ha kliat och svidit. Mitt förnuft vet ju att det här måste göras men hela jag skriker nej nu får det vara nog. Jag var så upprörd att jag darrade i hela kroppen och var tvungen stänga in mig i sovrummet en stund. Idagkommer jag gå in på barnmottagningen och jag ska ha en personlig ursäkt och en förklaring från läkaren som okejade oss på bb.

1 kommentar:

  1. Jag bara hoppas att ni får några uppmuntrande besked med det nya gipset! Och att tigermamman i dig kan andas in ny frisk luft! Usch nej för såriga ben under gipset - det gör ju det hela ännu värre!!! <3 Lilla Gry!

    SvaraRadera