torsdag 29 september 2011

Något roligt!

Känner att det bara blivit tråkiga ledsna inlägg här på ett tag, men vi har mycket roligt som händer också men svårt att se när det mesta går trögt. Många glada besked från vänner, en fest på lördag att se framemot!! Oliven kommer med så mycket ord och meningar nu! Hon sjunger om Lille Katt mest hela tiden, eller ja hon sjunger om ALLT hon gör :) Det första vi gör på morgonen är att kolla om det finns någon häst i dagens tidning, en hund eller katt kan också räcka ;) Viggo kommer för att kika om det finns någon båt eller flygplan. Oliven är mjukare i sitt sätt och mer harmonisk även om det bråkas om mycket, och arg ja det blir hon fort och lätt om hon är hungrig eller trött. Viggo Piggo vill mest leka med Gry! Gärna att hon ska sova med honom i sängen och då är det svårt att förklara så han förstår att hon måste bli lite större först. Jag har sådan tur att jag har en B som kan ta mig för den jag är nu när livet är upp och ner. Vi pratar mycket, jag måste få lufta min oro inför detta ingrepp på tisdag och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen då det är dags. Nu ska jag ta en bok och kanske hinna en sida innan grynet vaknar. Njut av vardagen.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer tänka på er på tisdag vet du. Och du har all rätt i världen att vara lite nere (eller jäkligt nere) just nu, då är det skönt och tur att någon finns där för att stötta!

    Och jo... den där glassen kommer jag få ersätta tusenfalt har jag en känsla av... ;)

    SvaraRadera
  2. Stor kram till er! Klart ni har mycket att glädjas åt men ibland är det svårt att se skogen för alla träd ;-)

    kram

    SvaraRadera