lördag 3 september 2011

Moster besök och ortopeden

Min ena moster har idag kommit på besök och förgyllde eftermiddan! Viggo sov ;) Men oliven busade loss och Gry ville ha hennes fina glasögon. Sen har ett begynnande fult skavsår visat sig under gipset så jag ringde ortopeden, dom var inte inne pga utbildning och hänvisade till ortopeden i Piteå där deras telefonsvarare hälsade att dom gått för dagen och var åter på måndag?! Efter många om och men så hamnade vi hos en bra ortoped på akuten som läst in sig i journalen och tyckte som jag att det är dumt att dra på sig ett skavsår redan 1 veckan av typ hur många som helst.. Viggo roades genom att sitta i Ambulanshelikoptern!! KLockan hann ändå ticka iväg och det fick bli McDonalds till middag. Viggo lekte mest i bollhavet och ville ha sitt "fika" när vi satt i bilen därifrån suck.. Natten i natt var en bättre natt! Och nu på fm har vi hunnit en massa städ å plock och vara ute och lunch! Så nu gick luften ur mig å jag vill bara fika mig genom eftermiddan och pilla naveln i soffan men den som tror att så blir det tror fel för nu vill Grynet ha mat och sen bär det väl av ut igen. Vila får man väl göra sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar