lördag 23 juli 2011

Skit i soffan och skithumör

Ja dagen slutade i sorg då de ofattbara i Norge kablades ut över världen. Vem? Varför? Ett ungdomsläger? Frågorna är många idag.

Ändå blir jag jättearg då jag nyvaken kastar mig upp ur sängen och får sanera soffan från bajs då oliven tog av sig blöjan- hon går inte att ha blöjor på..?! Tips??
Tyvärr har vi en räfflad tygsoffa och skiten har liksom fastnat i de små små groparna vet inte hur jag ska få den ren. På med textilskum och torkar sen dammsugit , vi insåg att om vi krånglar av tyget från stora divanen och tvättar kommer vi aldrig få tillbaka det SUCK

Kontraster, tänker att om man jämför med Norge ja då är ju min ilska väldigt onödig. Jag borde vara mer vuxen. Nu lyser ett ljus för alla som drabbats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar