fredag 15 juli 2011

Okej jag kanske måste ge..honom en kanin!

4 kommentarer:

  1. Nej Petra, du måste inte! (ett försök till pepp)
    Vi hade kanin när jag var liten, ganska mycket arbete med dem, åtminstone om man har dem i bur inomhus.

    SvaraRadera
  2. Jo jag har haft kaniner men aldrig inne! vet att det är mycket jobb så det får nog vänta tills barnen är större och kan hjälpa till mer och det blir bur ute! Tack för din pepp den behövs han är ju såååå söt när han pratar om sina naniner och så lycklig när den snusade på honom igår!

    SvaraRadera
  3. Det där med husdjur är jättesvårt. Jag vet att vi hade alla möjliga (och omöjliga) husdjur som barn, och mina föräldrar var snälla så de tillät oss att få djuren. Det var ju sagt att det var vi som skulle ta hand om dem, men nog tröttnade vi i slutändan och det fick bli mycket uppstyrning från föräldrarnas sida. För vår del räcker det med katterna, barnen ska inte ha några fler djur.

    En utekanin kanske inte innebär lika mycket arbete som en innekanin?? Jag vet inte. Jag har bara haft husdjuren inomhus.

    SvaraRadera
  4. Men å andra sidan är det ju lite roligt med djur i barnens vardag och liv :)

    SvaraRadera