söndag 10 juli 2011

Bröllopshelg!

JA en riktigt späckad helg av folk som sagt ja. Fina vänner som lovat varandra det där lilla extra. Viggo och Liv har haft det fint i hos farmor och farfar, badat och åkt båt!

Lördagens fina vigsel och roliga fest hade ett finurligt och häftigt avslut för bruden som inget visste. Klänningen hade gjort Audrey Hepburn avundsjuk ;) Och skorna hade gjort Carrie i Sex and the city grön! Vackra var dom och en rolig kväll med god mat bjöds det på i fina Sörbyparken . Värmen har dock tärt på vår lilla parrtypingla som hållit ut längre än sina föräldrar både idag och igår. Dagens happening, var lugnare, stillsammare men lika otroligt varm då sommarhettan inte verkar ge sig.

Jag har rörts till tårar mer än en gång denna helg men det är tårar av glädje. Och jag hat återupplevt vår dag för ett år sen och ännu kan jag känna spänningen och kärleken som fick luften att vibrera den där dagen. Det är vackert och det är stort att lova att älska i nöd och i lust. Alltid så mycket enklare i lust.

Nu ska jag älska min b lite grann och tala om för honom att det finns inget bättre än vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar