onsdag 20 juli 2011

Dubbelsidigt

Japp det var ju det jag trodde för orken har verkligen vart bortblåst, och flåset med. En lunginflamation. Men som tur är smittar det ju inte. Och med en dudnerkur antibiotika så borde man ju känna sig piggare ganska fort men jag vet också att tröttheten kan sitta i men det är nåt konstant nu så jag borde ju vara van ;) Känner mig redan bättre men det är nog rent psykiskt så jag bara hunnit ta två tabletter haha! Tur jag har en så förstående och fin man som står ut med mina utbrott då orken sinar, men skärpning på mig. Känner mig som en usel mamma när man snäser åt de små när man inte riktigt orkar torka kiss på golvet för sjutusende gången eller förklara att man inte kan få oboye till lunch för 102 gången..

Sockerprinsen min klämde fingret i en hissdörr på stan idag och ville åka hem, så ledsen var han, tårarna rann och tigern som var i bilen kramades hårt på vägen hem. Det har förövrigt varit en jobbig dag för honom då han gladeligen satte tigern i tvätten vi slog på och laddade med tvättmedel, men efter en stund vill han ju ta ut det älskade gosedjuret. Det gör ont i mig när jag ser hur ledsen han blir det är ren och skär kärlek till detta gosedjur, separationsångesten är enorm. Tänk att en sak kan ge sån trygghet, enligt viggo luktar den dessutom underbart.

Jo just det lyckades ju "peta" mig i ögat med men papperskasse (fråga inte hur) tårarna sprutade och jag har svinont, enligt läkaren som även fick kolla upp detta sa att det kan göra ordentligt ont i en dag ungefär men att det läker superfort i ögat.

Sov gott nu alla där ute stora som små

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar