torsdag 1 april 2010

Lilla Viggo Piggo mot stora nya äventyr

Dagis, ja detta stora omvälvande äventyr ska min igg ta sig an på tisdag. Dettta blev hastigt klart idag då vi tackade nej igår efter många om och men och det känndes bra att få ha honom hemma till i augusti. Men så kom ett oväntat samtal och Viggo får gå 5 timmar om dagen 3 dar i veckan. Detta tror jag är bra för vår otroligt framåt och aktiva lilleman, men mammahjärtat gråter och jag kan inte skriva detta utan snörvla lite. Så stort för våran lilla kille... Men jag kan även se Livs möjlighet att få ha oss för sig själv, allt fokus på henne ett par timmar i veckan. Tror att Viggo Piggo kommer att ta detta äventyr med storm och tycka att det är ganska kul!

1 kommentar:

  1. Tror också han kommer tycka det är jättekul. Mammahjärtat gråter alltid, helst skulle man ha dom hemma för alltid..
    Och jag tror det är bra att man får lite tid att bara fokusera på det lilla barnet.

    Hoppas nu inskolningen går lätt!

    SvaraRadera