söndag 18 april 2010

Firat Hampus i Hampis ;)

1 årskalas som gällde! Trevligt, massa folk, massa barn som sen blev trötta barn och somnade gott. Viggo Piggo hade svårt att förstå att det int evar hans paket att öppna.. Men det fanns ju 2 söta vovvr att gosa med så det löste sig och så fick ahn en balong med helium som flög :D

Lilla Livet måste nog börja äta den där vällingen snart för mamma måste få lite ork tillbaka, hon suger ut mig. Äter konstant men är jämt hungrig. Blir nog en helg hos farmor för den här damen med. Sen bet hon mig igår kväll och det gjorde så fruktansvärt ont, jo men visst är det inte tänder på g.

Fick ett il och städade trots att jag inte mådde på topp igår, sen grät jag lite i morse då jag fortsatte städa, egentligen inte irriterad på att det jämt är stökigt utan på att jag själv ska dra lasset familjen Johansson/Schmidt i 7 dar... Jo jag vet att allt går, jag vet att det löser sig, jag vet att det finns dem som är ensamstående. Men det här är MIN vardag, MIN ork som inte räcker, undermedvetet så har jag redan börjat oroa mig för Maj också..You are my everest känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar