torsdag 22 april 2010

En dag då allting inte riktig blev som det borde men fick ett bra slut!

Det var gårdagen det! Varför ska allting jäklas då man är ensam?? Det verkar finnas någon lag som säger att det är så. Datorn funkade inte försökte allt ringde till och med support.. Dagispapper som skulle in för längesedan fick vi igår och dessa krävde bådas signatur. Viggo super trött, bajsade ner alla kläderna. Sen ramlade han och slog bakhuvudet i klinkersgolvet och som pricken över i satte han en äppelbit i halsen så jag fick ju bli livrädd, men man agerar på det man lärt sig , chocken kommer efteråt. Ringe B alltför många gåner och störde honom mitt i jobbet,tillslut fick han komma in en sväng för att lösa ddet viktigaste. Känner mig så hjälplös, så onödigt.. Vad ska hans kollegor tro om mig?? som inte ensa pallar 3 dar utan hjälp. Men igår var en dålig dag. Men de där minuterna var hemma hann jag tanka lite energi, få lite kramar och sen flöt kvällen på. Om än trött så kommer nog den här dagen funka också.

B du vet väl om att du gör mig hel? Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar