lördag 17 april 2010

För Viggo han är tlött

Han har nu bestämt att han ska inte sova på fm... vi vet att han behöver det ännu men men, trött kille ligger på sitt gosedjur nästan hela fm istället men gud nåde dig om du lägger honom i sängen då får du höra skrik som får självaste Pavarotti att vakna igen. Mycket händer i lillkroppen och lillhuvudet nu, dagis är stort. I torsdags grinade han så när jag lämnade honom..hann gå ett kvarter sen storbölade jag också, tårarna forsade stilla och jag ringde Björn för att berätta. Det had eju som jag misstänkte gått jättebra oh på fredagen var det inga problem. Problemet är istället vår suupertrötta kille och lite trots tendenser, ligga på golvet å gallskrika, min, mitt, mina, NEJ. Säga nej men mena ja.. Nu träder vi in i en helt ny värld av vårt barn, nu ska han bli stor och han tror sig veta att han kan allt själv, spännade! och krävande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar