torsdag 22 april 2010

Lilla Livet!

Något sen 5 månaders läkarkoll! ( 6990g, 66,5 cm ) Allt var bra och när vi kom hem så insåg jag ju hur stor hon blivit, lilla hjärtat!Inte bara så att hon växer ur kläderna utan mentalt och som en person. Hon kan ta sig fram genom att åla, hon reser upp sig på armarna och spanar, hon är så nyfiken. Hon kan åla och skutta framåt i gåstolen,hon letar upp en med blicken och ler, bubblar och låter. Hennes stora blå insuper varje detalj runt henne och storebror är en given favorit, hon lyser upp som en sol och skrattar när han kommer in i rummet! Syskonkärlek i sin allra renaste form. Idag satte han sig nedanför henne i gåstolen och så skrattade båda när hon viftade runt i hans hår. Det såg ut som att Viggo Piggo njöt en del också han tycker ju om när man gosar med hans hår.

Idag har Boden fått sin egna Önska Butik! Åh stod och tittade med längtansfulla blickar på en Kitchen Aid i plommonlila.. och en muminmugg limited edition i ljungrosa och lila till förmån för WWF... Eller sommarens mumin med muminmamman på! Björn om du läser detta så vet du vad jag önskar mig ;)

Saknaden efter B börjar växa, tröttheten är enorm men med sol, en massa jävlar och lite anamma så ska det väl gå. Någon frågade mig hur vi får ihop det? Jag har ett enkelt svar: Jag har aldrig behövt tvivla. Älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar