onsdag 18 november 2015

Samtal och om att känna sig snuvad på konfekten!

Så har fm spenderats i telefonen eller väntandes på att någon ska ringa upp. Först till folktandvården då Liv klagar så på sin käke. Men hon kunde inte hjälpa mig. På barnmottagningen hade de inte fått hennes remiss och det berodde ju på att läkaren på Vårdcentralen inte skickat den som han sagt . Varför gör man så? Säger att jag skickar den på en gång och att det ska inte ta så lång tid det här. Och sen skickar man den inte? Folk lider ju på grund av detta slarv för detta är inte första gången... Babysången visade sig haft sin sista gång på bibblan förra veckan då vi roade oss med tandis och utslagen framtand. Så där stod jag och Idun och kände oss fåniga, har alltid undrat varför denna så populära grej bara får 10 gånger och sen slutar "mitt i terminen"? Nå vi åkte hem igen, hon sover just nu, regnet blev till snö och jag känner hur tröttheten gör sig påmind. Ska sova jag också en stund tror jag. Men känner mig alltid så skyldig när jag sover på dan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar