måndag 9 november 2015

Helgen sa swosch

Blev en fika dejt för mig och planering av barnens dans, sen ett par täckbyxor till sonen och en mössa-nu bör alla vara redo för vintern. Kunde inte motstå den sötaste lilla mössan med öron på till "sven". En död råtta var dagens coolaste upplevelse enligt barnen och Heddan grät i bilen över den stackars råttan som var dööd, tänk om det kom blod mamma? Magen växer så det knakar , det sliter drar och svider i skinnet. Kroppen ojjar sig och det känns som v 40- då är det liksom bara v 22.. Just nu är smärtan i vänster sida olidlig och jag kan knappt andas?? Ska det va så här- inte nåt jag känner igen direkt från det andra graviditeterna. Försöker få tag i min barnmorska i skrivande stund men det går ju inte annat än mellan 8-9 på fm. Ute regnar det is bokstavligen och jag väntar hem två kalla skolbarn gissar jag på en strax. Vi andra roar oss med att sova ( Idun) leka häst (Gry) och se en jul film Santa Buddies. Och jul känslan börjar så sakta komma, jag vill börja pynta snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar