lördag 23 augusti 2014

Skolstart och nattskrik

Viggo vinkade hej och sen behövdes jag inte mer. Stora killen! Jag och Heddan hälsade på på föris,en avvaktande tjej som tinade upp efter ett tag och hängde med ut också ! Ville inte gå hem. Personalen läste henne rätt och lät henne vara, för så fort de började försöka locka henne så stänger hon av blänger avvaktande och ska sitta i mitt knä. Regnet började ösa ner igår em och inatt har jag vaknat flera gånger, men även Idun har hållit mig vaken, så ledsen liten tjej, lite snor feber och uppenbarligen ONT någonstans. Öronen visade det sig, båda så nu blir det antibiotika i sju dagar. Lillstrumpan då <3 Med vårt facit av öronbarn så borde jag ju misstänkt det men det enda jag kunde tänka var RS. Lördag idag, regnet piskar mot rutan, kaffet smakar beskt och jag drygar ut frukosten med alvedon. Hepp bara påt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar