måndag 11 augusti 2014

15 grader

Alltså skillnaden , förstår ni, från att ha 35 i skuggan till att slå upp dörren och dricka kaffet i svala 15 ?! Idun kan sova idag, efter två dagar då man knappt fått lägga ner henna, leenden och skratt men så fort man satt ner henne så illvrål och krokodiltårar. Utvecklingssprång? 11 veckor hujedamig! Vår förskola är drabbad av vattenskada och tillfälliga lokaler fixas nu till. Spännande tycker barnen då vi går förbi där varje dag! Viggo hittade sig ett cykelhopp som några byggt och där snurrade han ett bra tag. Liv vägrar cykla då hon inga stödhjul har.. ( men hon kan ) Nu efter lunch är det 25 grader jag dricker dagens första kopp varmt kaffe det spelar spel på läsplattan och snart väntar en tur för mamman till tandläkaren, inget jag ser framemot, brukar göra så ont .. Nåja kan ju hoppas jag slipper rotfylla eller nåt men förra gången jag var så hade jag ju ett stoort hål men ingen tandvärk what so ever, så helt lugn är jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar