söndag 22 december 2013

Söndag, 4 advent, sovmorgon och blåöga

Jag och Gry fick en mysig sväng på stan, plättar med sylt och grädde, klippning och så gjorde jag det förbjudna..jag köpte en helt underbar liten sak i storlek 50. Jag fick krama en fin vän och hoppas att hon har en bättre dag <3 Väl hemma fick vi fin besök mitt fadderbarn med föräldrar! Ett rosa tennarmband hade jag knåpat ihop år snyggingen, jag är inte så nog med hon och han här ;) Brorsan och Jill kom med ett helt års hamstermatsspånförbrukning..! Sen blev det tyvärr ett besök på jouren då Heddan halkade i duschen okbenet klarade sig TUR men hon är lite blå och svullen. I dag har jag fått sovmorgon men just nu skulle jag kunna sova dygnet runt tror jag gäsp. Idag ska vi ut i snön som kom i natt, städa lådor, barnen ska pyssla med sin limpistol som tomten kom med igår..tjatet har vart oooolidligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar