tisdag 17 december 2013

Falsk 20 kr sedel

Igår fick jag kontanter tillbaka på HM, händer ju inte så ofta att man handlar med det nu för tiden, satte pengarna i börsen och tänkte inte mer på det . Skulle idag posta ett paket och räckte fram pengarna hon såg konfunderad ut och gick iväg sen fick jag tillbaka tjugan och rådet att gå till banken med den. Och då ser jag ju, den ser ju ut som en leksakspeng typ! Men ändå lätt att ta fel på. Så jag gick in på Hm berättade och visade sa att jag förväntade mig ingen tjuga tillbaka men att jag vill upplysa dem och nu skulle jag in på banken. Hon såg också förvånad ut, gav mig en tjuga och sa att de skickar själva till banken. Så håll koll i julruschen!

1 kommentar:

  1. Obehagligt börja få falska pengar :( Och vad hemskt för dina vänner med avloppsvattnet! Jag skulle spy! Hoppas de får bra hjälp av försäkringsbolaget!

    SvaraRadera