måndag 9 december 2013

Ännu kallare

Och idag var jag inte så svårövertalad då Viggo ville äta frukost i soffan .. alla som känner min städmani förstår hur STORT steg detta är ;) Gry vaknade 8 och var torr, sovit utan blöja! Efter att nattblöjan ( den enda blöja hon förövrigt använder nu) varit torr de senaste 7 mornarna så kan vi nu säga Hej Då blöjan! Tänker på Öppnis och saknar..alla roliga kompisar nog för att vi ses nu också men inte alls som förr. Och då hade vi klätt oss tagit bussen till stan och lekt hela dagen trots minus 22 nu får vi se vad vi hittar på idag. Brudarna sitter just nu och tillverkar hårspännen, iggan ligger under en filt och spanar på Pippi, Heddan sover ute och jag läser nyheter och dricker te, det kliar i min näsa och jag hoppas förkylningen inte hälsar på här.

1 kommentar:

  1. -22? Jösses vad kallt! Brrr! Fryser bara jag tänker på det...

    SvaraRadera