fredag 28 december 2012

Testat by Johanssans kids!

Fick som sagt turen att prova Monimos barnvagnsmuff för barn. Den har nu hängt med oss ett tag och oliven- 3 åriga dottern har mer än gärna händerna i den då hon åker ståbrädan eller går med mig och vagnen till och från dagis! När barnen är lämnade och jag å Hedvig går hem igen så smyger mamman gärna in sina händer i den också men tyvärr är den ju lite liten för mina tassar ;) Helt utan vantar tycker jag inte att den funkar under vintern men kanske framemot våren? Helt klart ett bra komplement till vantarna och jag kan tänka mig att Hedvig kommer gilla den sen när hon sitter upp. Grynet på 1,5 gillar den hon med men nu har vi ju bara en så det blir slagsmål ibland. Jag som mamma har stor nytta av denna smarta uppfinning, kan torka näsor och annat utan att hela tiden behöva ta av mig vantar och när skorna ska knytas igen tar jag bara och stoppar in händerna i detta gosiga fluff igen. Men återigen här där vi nu haft minus 33 så räcker det inte med bara denna men framemot vårkanten helt klart en toppen grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar