lördag 15 december 2012

Snart

Ska det komma lite bilder igen ;) Idag har vi vart ute i snön som bara faller å faller :) Efter tidig plätt-lunch drog vi till Kusin Sofie och Agge! Så kul :) Trots ett mammabryt på ica maxi parkeringen då bilen tydligen skulle fixas, men jag sa förlåt, puss älskade B som står ut med mig ;) är nog inte alltid den lättaste att leva med. Hedvig snusar nu sött i sitt fina babynest från Ellen, efter ett babygym pass på mage. Liv hör jag sitter och ritar i sängen men jag orkar inte gå dit och ta av henne block och pennor... vi har hamnat där nu efter många vekors slit - att hon säger godnatt efter saga och det räcker att lägga henne kanske tre gånger och det är inget bråk, men hon är uppe i sitt rum, leker eller ritar och sen lägger hon sig och somnar. Och då är vi nöjda så just nu. För vi får en lugnare kväll. En tekopp och en macka ska nu sitta fint! Jo just det har helt slutat med plankan då min nacke inte fixar den :( men jag gör lite andra statiska magövningar men glipan verkar inte bli mindre för det mellan magmusklerna ?

1 kommentar: