tisdag 22 maj 2012

Sol ute!

Piggare barn, mellis ute, bebis mys på besök. Jo vi summerar en hyfsat bra dag idag och i morgon är det två stora knott som får gå på dagis. Jag och Gry ska hämta och justera in mina nya glasögon!! På promenaden runt där vi bor som tog en timme ?!? ( mycket som ska undersökas och jag tror vi har plcokat varenda maskros på hela området) så hann Viggo bekanta sig med en kisse som följde honom hem, sen var det inte lätt att förklara för en ledsen kille att kissen hade ett hem och att man kan inte ta in katter man hittar. Är så sugen på att ta en kattunge men sorgen och problemen det medför om han inte tål den :/ vår an lilla djurälskande kille. Vecka 26 är vi i nu jag och magen! Den växer fort, garderoben krymper ännu fortare ;) Mår fint, trött ibland, illa ibland (äta ofta) och har ont i ljumsken ibland. Oroar mig lite hur den ska ställa till det i slutet och på förlossningen. Klåda över hela kroppen men tror nu att jag löst det med att byta ut alla kroppsprodukter. Tar till kortisonkräm om det är riktigt olidligt. Lågt tryck,järnet på uppåtgående igen och fina hjärtljud <3

1 kommentar: