fredag 4 maj 2012

Löjligt javisst!

Men ett nystädat hus, en promenad i solen/haglet, god vän och god middag behövs inte mer för att må gott i kropp och knopp! VET att mina vänner tycker jag har städmani ;) men den är bättre jag lovar. En trave böcker är lånat på biblo längtar! Liv ha en lös tand??? Kan det vara möjligt eller har hon slagit den? Googlade 2,5 åring med löstand och fick upp nåt om att hästar tappar sina tänder då ?! Ibland är nätet underbart ;) Magen växer så det knakar, rätt ut står den, den otroliga hungern som höll sig borta ca 14 dar är nu tillbaka med råge. Lite onda slitningar i ligamenten och nån envis sammandragning mot kvällskvisten, men det är väl som det ska vara. Idag blir det sandlådan på fm här ute på gården sen hoppas jag nån vill komma och leka lite med oss!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig, Petra! <3

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är bra att ha mer eller mindre mani för nåt, städning även i mitt fall. Det blir liksom lite som ett intresse. =) Så det kan man ju alltid lägga till på intresselistan, menar jag. =)

    SvaraRadera